donderdag 16 februari 2012

W.O.: het gaat fout... een gezonde maaltijd

Een gezonde geest in een gezond lichaam...
Vandaag zorgden we voor beide!
De gezonde geest: vandaag was de dag van THE MOVE TEGEN PESTEN,
Ook op de speelplaats hoorden we dat 'the move' echt 'leeft' onder de kinderen.

Samen is veel leuker dan alleen
Hier is er een plaats voor iedereen
Samen zijn we chill, een klein verschil dat maakt niets uit!
Want wij sluiten niemand uit!

The song and the moves...

Een gezond lichaam: alles start met een gezonde voeding. Op het menu:

een groentenschotel met nieuwe smaken
een shake van banaan en melk
groen fruit op een stokje

Er zitten heel wat toekomstige koks in het tweede leerjaar!
Op de site van de school weldra meer foto's, maar hier is alvast een voorproevertje...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten