woensdag 7 december 2011



Wat een boeltje! Snoep en hooi op de grond! Schoenen overal! Een berg van stoelen en leuk knutselmateriaal op de tafel! Bovendien beantwoordde Zwarte Piet al onze vragen op het bord... hoewel we soms andere antwoorden hadden verwacht!
Bedankt Sint, Zwarte Piet en Slecht Weer Vandaag voor jullie bezoek aan onze klas!
De verjaardag van Sinterklaas wordt goed gestart met een gezond ontbijt! Sommige kinderen konden er maar niet genoeg van krijgen. Een zestal boterhammen gingen bij hen vlotjes naar binnen! Een drankje, kaas of vlees, choco, confituur, cocktailtomaatjes, druifjes en een koek als dessert... keuze genoeg! Meer foto's op de schoolsite!
Op donderdag 22 december bent u welkom in onze turnzaal. U ziet dan onze tweedeklassers aan het werk in het jaarlijks kerstspel. Deuren open vanaf 08.30 uur, start van het spektakel om 09.00 uur.

maandag 28 november 2011

Aan al onze eerste communicantjes:
naamopgave op zondag 4 december om 11 uur!

donderdag 24 november 2011

Welkom!

Iedereen van harte welkom op de blog van het tweede leerjaar uit de GVB Springplank - Lille!
Weldra leuke brerichtjes, foto's, nieuwtjes, weetjes,...

Test Jurgen

Test Jurgen