woensdag 7 december 2011

Op donderdag 22 december bent u welkom in onze turnzaal. U ziet dan onze tweedeklassers aan het werk in het jaarlijks kerstspel. Deuren open vanaf 08.30 uur, start van het spektakel om 09.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten