donderdag 24 november 2011

Welkom!

Iedereen van harte welkom op de blog van het tweede leerjaar uit de GVB Springplank - Lille!
Weldra leuke brerichtjes, foto's, nieuwtjes, weetjes,...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten