zaterdag 11 februari 2012

W.O. het gaat fout... een dokter op bezoek!

*wist je dat ...
- de mama van Bent uit 2b, bij ons op bezoek kwam in de klas?
- je foto's kan vinden op de site van de school?
- we allemaal een grote spuit kregen (je mag gerust zijn, een spuitje voor in bad!)
- de huig ergens in je mond hangt?
- we naar ons hart hebben geluisterd?
- je je amandelen eigenlijk niet meer nodig hebt vanaf 4 jaar?
- de dokter instrumenten in de tas heeft zoals een stethoscoop en een otoscoop?
- we proberen om niet ziek te worden, door op tijd te gaan slapen en gezond te eten...
   we begonnen alvast met een lekkere banaan dankzij het oudercomité!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten