zondag 12 februari 2012

Een goed doel...

Marie en Jelle uit 2B wonnen een beker voor hun kledij tijdens de playbackshow!
Twee dikke duimen! Proficiat!!!

De inzet werd niet alleen beloond met een beker, maar de klas
ontving 18 euro om op te doen! Dankjewel!
De kinderen mochten zelf kiezen wat ze met dit geld wilden aanvangen.
Cinema, nieuwe pennen, een klasdier, snoep,... maar ook... EEN GOED DOEL!
Dan besloten we samen om een film te zien in de klas. Dit kostte geen geld.
Juf zorgde voor een natje en een droogje als beloning voor hun nobele plan! Pennen werden aangekocht
voor een 3 euro. Het overige geld, 15 euro, wordt gestort op een rekening van een goed doel.
Hierover denken we nog even goed na in de klas. We houden jullie uiteraard op de hoogte!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten